marți, 27 martie 2012

How do you say stupid in Romanian?!

Again am ajuns sa fiu revoltata de conditia precara a minunatei mele tari in care inca mai traiesc cu un debordant patriotism incat incep sa ating cele mai inalte cote nationaliste. Poate dramatizez orice problema la cote foarte alarmante...dar hai sa dam vina pe adolescenta.
 Nu mica mi-a fost mirarea cand am iesit intr-o zi afara si tot ce am vazut in jurul meu a fost un imens haos.Parca toti incercau sa ajunga undeva..problema e ca nu stiau unde..parca toti acum au cunoscut civilizatia..parca toti au fost pana in prezent intr-un continuu hibernat iar in acest moment s-au trezit.
O data cu venirea caldurii nu doar asfaltul se va dilata..sau pupilele mele cand ma voi droga cu atatea sperante...ci si multimea care pe zi ce trece se inmulteste mai mult si mai mult...si mai mult.Doar ca nu raman entitati..ei reprezinta multe bucatele dintr-un indreg dorit.Probabil stransi toti in ceva compact or sa formeze o personalitate...in cel mai bun caz. Problema in toata povestea asta ramane tot GLOATA!!!Este imbulzeala ca si cand vine apocalipsa si trebuie sa ne mantuim sufletele sau sa ni le rascumparam in timp util si orice secunda este vitala!
De ce oare, in fiecare zi de cand m-am hotarat sa emigrez, dar in fiecare zi, fara exceptie, imi apar tot mai multe motive care sa-mi intareasca aceasta hotarare. Nu se poate, trebuie sa vad pe cineva aruncand ceva pe jos, trebuie sa vad manifestari maneliste de ghiolbani, trebuie sa vad tot felul de grozavii la televizor...abia astept sa scap de tot si sa pot pleca departe. Aici totul e haotic. ( Vroiam sa las asa "incheierea") insa mi-am amintit de unul din profesorii de la scoala care ne tot repeta : " Romanaia e o tara frumoasa, pacat ca e locuita! " cata dreptate are.
ROMANIA este o tara minunata...avem munti minunati care ajung la inaltimea de 2544m, deci drumetiile pot fi foarte bine venite aici...avem o bogata retea hidrografica, avem dealuri, campii, avem o clima temperat-continentala, cu precipitatii relativ reduse si avem diferente mari intre anotimpuri..astfel putandu-ne bucura vara de mare, iar iarna de munte si zapada...avem pur si simplu de toate..avem zacaminte de tot felul...si multe altele...
eii corectez: nu avem, EXISTA asta in cazul in care print-o intamplare banala prof. de geografie o sa dea de blog..EXISTA.
Acum revin...nu-i vina tarii, e vina noastra, e vina populatiei...
EXISTA manele in tara asta!?!?!DA
EXISTA pe sticla asa zisii "mari vedete ale ROMANIEI"-oamnei carora le cade sapa din buletin?!?!DA oamnilor..pentru ca noi ne mandrim cu ei..pentru ca noi ii promovam!
EXISTA prostia?!?!?!DA! DA! DA! de 3xDA!..si asta pentru ca noi suntem prosti, suntem prosti pentru ca nu stim sa valorificam ce trebuie.
Nu spun nici ca in alte tari ar fi mai bine..spun doar ca ROMANIA a inceput sa gazduiasca cel mai prost animal:ROMANUL!
Deci acum se poate intelege de ce am considerat o greseala faptul ca am zis ca ROMANIA este de cacat! Cand spun ROMANIA..ar trebui sa ma gandesc mai intai la teritoriu, la suprafata, la istorie...din pacate toate acestea au fost eclipsate de PROSTIA ROMANILOR..si de aici si greseala mea!
deh...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu