duminică, 1 aprilie 2012

Cine e Pacala?

Ziua de 1 Aprilie este recunoscuta ca fiind ziua pacalelilor in majoritatea tarilor lumii, peste tot in lume victima lu` Pacala este numita intr-un fel: in Franta -  ”poisson d' Avril” (peşte de aprilie), potrivit Agerpres;
                                                  in Anglia -  ”noddy'
                                                  in Scotia -  ”April qowk” sau '”pril cuckoo” (cuc de aprilie) 
                                                  in Spania celor pacaliti li se atribuie epitetul de "natarai"
Eu am enumerat doar cateva tari dar sunt mult mai multe. Te intrebi de ce nu am spus nimic despre Romania?
Pai nu am ce spune ptr ca in Romania, pacalelile de 1 aprilie au inceput sa fie practicate in secolul al XIX-lea.
 Eii de ajuns cu istoria :)) ce e prea mult, nu-i bun. Eu va urez un 1 Aprilie fericit! ( asta e sadism ) e ca si cum as spune va urez o zi a jocurilor foamei fericite! , cei care au citit cartile sau au vazut filmul The Hunger Games vor intelege comparatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu