vineri, 23 martie 2012

Urasc oamenii cu doua fete, nu stiu pe care sa o plesnesc :|

" Vanitatea rănită ştie când a fost lovită mortal şi părăseşte terenul şchiopătând, vrednică de milă, fără nicio mască. Dar mândria îşi poartă drapelul până în ultima clipă, pe măsură ce se târăşte de pe un teren pe altul, nerecunoscând niciodată că există mai puţină onoare pe cel de-al doilea teren faţă de primul, sau pe al treilea faţă de al doilea."


 Ipocritul îşi arată caracterul prin masca pe care o afiseaza.

Va amintiti de fata care vroia sa imi fie prietena desi ma uraste? :))
Eiii bine, se pare ca am ajuns sa fiu personajul negativ din toata povestea asta doar pentru ca spre deosebire de ea nu port 10 masti ca sa par perfecta. Ar trebui sa mint si sa ma imprietenesc cu ea ca sa nu spuna " X" ca eu sunt rautacioasa, orgolioasa, egoista s.a :))
 Eii uite ca nu pot sa fac asta. Imi cer scuze dar eu chiar nu pot sa zambesc fals doar pentru buna impresie...mi s-a pus pata pe ea si cu asta basta. Spuneam intr-o postare ca pot cunoaste oameni care mi-au stirbit increderea in ei inca dinainte de a relationa cu ei, ea este una din acele persoane.
Ea este un fel de doua feluri :)) o pupincurista  o dulce, o lingusitoare ( asta e o masca temporara ) dupa ce o sa considere ca e de ajuns o sa loveasca incet dar sigur ( din pacate ptr ea...nu o sa aiba aceasta ocazie).
 Eu o sa  raman personajul negativ pentru ca " nu o inteleg" si ea un ingeras pentru ca vrea sa se imprieteneasca cu mine insa eu fac pe dracu-n patru si o evit. Asta este...mai am un singur lucru de adaugat asta in cazul in care persoanele implicate in aceasta telenovela poveste o sa citeasca postarea. Nu o sa ma imprietenesc cu o persoana care ma uraste si se comporta dragut doar de fatada. Pur si simplu sunt anti ipocrizie :)) iar sa ma comport frumos la randul meu cu ea folosinduma de masti, pffff...nu-s masochista ca sa fac asta :))       
                                                          


    Nu are nici o noima sa cersesti prietenia.
                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu