marți, 10 aprilie 2012

Fobia de batranete

Imi este frica de batranete, gandul ca o sa imbatranesc ma infioara.
Timpul nu iarta nimic si cu fiecare zi ce trece esti tot mai aproape de sfarsit. 
Imi este groaza de singuratate, de neputinta....imi este frica de ce nu pot controla.
Nu pot si nu vreau sa imi imaginez cum o sa arat peste ani, ma uit la batarnii din jurul meu si singurul lucru care imi trece prin cap e ca inevitabil si eu la randul meu o sa fiu ca ei. asta daca nu imi cade un meteorit in cap sau eu stiu...altceva.
Imi este frica ca o sa regret multe decizii si nu o sa mai pot da timpul inapoi sa repar ceva.
Am o groaza de temeri insa aceasta le intrece pe toate. Nu vreau sa mor batrana. 
Eiiii, cititorule.....cand o sa vezi aceasta postare mai mult ca sigur o sa spui ca sunt o copila si ca probabil e cel mai tampit lucru pe care l-ai vazut vreodata.


Nu conteaza.
Pentru ca tu nu ma cunosti. :)
Mda...fiecare cu ale lui!

Un comentariu:

  1. nu esti singura...cred ca aveam cam 10 ani cand "mi-am propus" sa mor la 35 de ani din cauza ca batranetea mi se parea urata.Odata cu trecerea anilor am ramas cu acceasi frica dar nu si cu dorinta de a pleca de aici. Fiecare an aduce o noua provocare. Am descoperit ca ridurile ma deprima dar ca singurul lucru pe care nu mi-l doresc este neputinta(in special cea fizica).
    Draga mea, toti avem regrete...
    trecerea timpului distorsioneaza amintirile si lasa in spate micile amanunte care conteaza... considera doar ca ai luat decizia potrivita intr-un moment anume.FARA REGRETE
    pt aspectul fizic exista sportul si toxina botulinica :)
    Curaj si O viata frumoasa!
    PS.Acum am 41 de ani

    RăspundețiȘtergere