luni, 9 aprilie 2012

Draga copilarie!

Oamenii traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait niciodata!
Mi se face pielea de gaina de cate ori ascult melodia asta, trezeste diferite amintiri.
Subliniaza pierderea unei persoane sau pierderea persoanelor dragi...multi o sa va ganditi la moarte insa nu-i doar moartea.
Pot fi prietenii vechi de care o sa trebuiasca sa te desparti din anumite motive, colegii cu care ai impartasit clipe din viata ta in fiecare zi incepand inca de dimineata ( asta e pentru cei care incepeau orele de la 8 ) ;)) ( Iti amintesti de zilele de bobocie? Zile care vroiai sa treaca cat mai repede ca sa fii in clasa a XII-a ca sa razi si tu la randul tau de boboci)
Pot fi parintii pe care ii ai langa tine insa nu-i apreciezi din cauza capriciilor si nu te gandesti ca ei nu o sa mai fie langa tine iar atunci o sa cersesti macar o ora alaturi de ei.
Oricum ca sa intelegi melodia iti trebuie putina minte si asta lipseste sau e limitata datorita manifestarilor gen : " eu sunt cel mai tare din parcare". Am facut o comparatie stupida ca sa nu  fac "discriminari" intre genurile muzicale.
Anyway...
Aceasta melodie face parte din copilaria mea.
Pacat ca TIMPUL nu ne asculta cand ii spunem "sa stea in loc"...pacat ca realizam cat am tinut la o persoana doar dupa ce o pierdem,pacat ca sentimentele pure dispar incetul cu incetul,pacat ca,inevitabil,va veni acea Zi "cand se va sfarsi"...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu