duminică, 11 martie 2012

Love. STOP

Niciodata nu m-au impresionat tipele lesinate, indragostite pana peste urechi, plangacioase si depresive la fiecare cearta cu iubitul. Nu este obligatoriu ca toate fetele sa fie siropoase si vesnic indragostite, spre rusinea mea, am fost una din acele fete odata, insa acum am suficiente motive sa ma bucur pentru ca:
- nu ma simt vinovata daca stau cu un amic
-sunt libera, cu mai mult chef de viata
- nu ma simt stresata si am mult mai mult timp liber pentru mine si prietenii mei
Nu stiu cum se face ca eu stralucesc mai tare cand sunt singura. Am ajuns la concluzia ca sunt genul de persoana care prefera sa fie singura, un baiat nu ar face nimic altceva decat sa ma incurce si avand in vedere ca anul asta am bacul consider ca e mai bine sa am picioarele bine infipte in pamant.
Fetelor nu va lasati conduse de ideea ca sunteti dependente de un baiat. E TOTAL FALS!!!!
Aveti principii, nu le calcati in picioare. Anyway...daca totusi cupidon insista si vrea sa va dea o lectie,bine..daca nu, nu-i nici o problema :))

Un comentariu: