luni, 19 martie 2012

you say what you think

"fac ce vreau, vorbesc. Sa vedem daca pot sa si tac. Sa-mi tin gura. Nu mi-e frica."
Dupa ce am gafato in mod repetat am ajuns la concluzia ca nu imi pot tine gura inchisa deloc :)) am inceput sa spun verde-n fata atunci cand consider ca am dreptate, pana acum credeam ca e un punct forte, insa acum.....ei bine, acum cred ca e un punct slab.
Cand taceam, eram dezamagita de mine ca nu imi pot spune punctul de vedere si ca sunt o lasa, mi se parea ca as da dovada de lipsa de respect si bun simt, acest lucru ma infuria deoarece stiam ca nu-i adevarat. De mica am fost invatata sa stau in banca mea si sa-mi vad de ale mele ( asta era bine, CAND ERAM MICA) acum, nesimtirea e in frunte, toata lumea umbla cu nesimtirea in buzunar si daca dai dovada de bun simt o sa fii luat peste picior, ca doar vorba aia : " facerea de bine, futere de mama".
In fine, acum cand in sfarsit m-am lovit cu capul de realitate si am deschis ochii am impresia ca nu-i bine nici sa spui verde in fata :)) sau cel putin atunci cand ai ceva de spus sa ai grija cand spui si unde. ptr ca eu una am ajuns sa le spun tuturor verde-n fata: la scoala, acasa, cu prietenii...si acum vine intrebarea : am o problema? :))
Poate ca ar trebui sa imi pun mainile la ochi, la urechi si fermuar la gura...asa as invata sa tac si nu m-as mai baga in cacat bucluc pana peste cap.
Acum ma intreb daca nu cumva am probleme la mansarda :)) cum sa inchid ochii si sa tac? cand cei din jurul meu ma obliga sa ii contrazic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu