duminică, 22 aprilie 2012

Am picat

Am picat!
Era clar ca o sa pic de cum m-am hotarat sa postez randurile pe care le-am scris ieri.
Mdaa...imi trebuia si confirmarea.
CLAR!!! am picat cu brio!
Eram atat de sigura pe mine ca am depasit trecutul...da de unde?
Cum eu am scutire  la sport si nu fac miscare, trecutul mi-a aratat ca e mai rapid decat mine :))
Ce stupid suna pentru o persoana care nu cunoaste enigma care ma determina sa scriu.
Imi pare rau, sincer chiar imi pare rau pentru cei care dau peste blog si nu inteleg ce aberez.
Probabil unii o sa ma injure ca si-au pierdut timpul :)) da chiar nu-mi pasa! ;))
Pana la urma asta e si ideea....cine stie cine mai da peste blog, poate persoane care fac parte din familie si nu m-am tacanit atat de tare incat sa ii las sa imi violeze intimitatea...ar fi ca si cum mi-ar citi jurnalul.
In concluzie: " CE-I PREA MULT, STRICA!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu