marți, 3 aprilie 2012

Iona cu nabadai

Am comis-o!
Aseara am fost cu niste prieteni la teatru sa vedem Iona :> ca doar avem bacul si trebuie sa intelegem tema :-@
In fine...trecand peste dupa ce s-a terminat piesa de teatru  iar noi eram plini de cultura ne-am oprit in fata teatrului ptr ca fetele vroiau pantofi si nu stiam pe unde sa colindam. Eu stiam! :)) ( vroiam sa mergem in moldova mall ) motivul nu o sa il spun aici ptrca ar fi prea mult sa ma compromit .
Acum poate vreti dubla 2 :))
Mai intai va fac cunostinta cu personajele : X- prietena mea, Y- eu, Z- un baiat necunoscut care era cu grupul pe langa noi, era si un personaj A- o alta prietena.


X- Mergem in Moldova Mall
Y- Yupiiiiii ( si topai- fix ca un copil de 5 ani cand primeste o jucarie noua) :))
Z- ( o privire ciudata- ceva gen: asta are probleme grave)
Eu il observ si cum dracu sa ma abtin? Nu se poate! :))
Y- Ce? Sa stii ca daca eram pe scena puteam sa fac pe nebuna mult mai bine decat Iona!
Z- te cred pe cuvant ( si zambeste), (eu ranjeam ) =))

Ok, nu a fost grav....nu? Nu!
Dupa ce plecam X intreaba : Il cunosteai?
Y- Nu, habar nu am cine e!
A- Si cum sa ii spui asa ceva?
Y- Eiii, hai...ce sanse sunt sa ma mai intalnesc cu el?

Mda.....
Uitene si in Moldova Mall ( eu tot sub influenta prostiei nebuniei ) :)))
Iar Mr. Z ratacea si el pe acolo. Opss!!!
Eram ok...nu trebuia sa fac nimic altceva decat sa ranjesc ptr ca asta facea si el iar eu aveam de pastrat niste aparente acolo :)) imi aparam statutul de "nebuna" =))
Asta pana ce am plecat.
Am intrat cu prietenii in lift si ma trasnit  cand ma trasneste e grav :)) ce ma trasnit?
Eeee, vroiam eu sa socializez, deci hai sa ne intoarcem ca sa fac cunostinta cu Mr Z. :)) 
Ajunge liftul la etj 5 si Mr Z intra in lift, eu ies si intru dupa el =)) asta a fost apogeul teatrului.
Ce sa mai fac cunostinta? Pe bune?
Asta mai lipsea...am inceput sa ma fastacesc si am apasat pe toate butoanele de la lift ca sa opreasca la fiecare etaj ( asta-i sado masochist, nu puteam sa stau linistita pana ce ajungea liftul jos - da ce m-am tacanit? hai sa apasam pe toate butoanele sa fim in centrul atentiei nu ca nu eram deja)  iar prietenii mei priveau satisfacuti stangacia cu care incercam sa ma fac invizibila.
Consolarea mea sta in replica: CE SANSE SUNT  SA MAI  DAU DE EL? ( la cat de norocoasa sunt....is multe )
Dea....este posibil sa fi omis unele detalii ptr ca imi amintesc totul pe fragmente :)) si incerc sa le pun cap la cap.
Precizare: pana la faza cu liftul probabil Mr. Z era ok...insa dupa :)) ( e alta poveste) cand a ajuns jos nu stia cum sa iasa mai repede din lift. :$
Acum msj ptr Mr Z:
Daca o sa dai candva /cumva peste postarea asta si o sa te regasesti in ce am scris...pff..sa spun ca eu nu-s asa?
Neh...as minti :))
Sunt asa dar cu limita, intamplarea de ieri  a fost doar o exceptie si o sa dau vina pe nessurile consumate in exces :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu