sâmbătă, 28 aprilie 2012

Ma contrazic

Nu imi retrag cuvintele pentru ca este adevarat ce am spus mai jos insa dupa ce m-am calmat mi-am dat seama ca pot trece peste orice. Pana la urma "drumul fara obstacole nu duce nicaieri"

Daca n-ar fi obstacole, viata ar fi monotona, arida, previzibila... N-ar mai exista diferente intre oameni... Daca am fi cu totii grozavi, ne-am scalda in mediocritate...am ramane o masa amorfa de oameni...intr-un existentialism egal!
Lumea este frumoasa, tocmai pentru ca trebuie sa lupti pentru a supravietui, pentru a te inalta, pentru a ajunge la spiritualitate...
Obstacolele exista pentru a fi depasite...si pentru a afla cine iti sunt prieteni.
Cei care ocolesc obstacolele vor fi poate pusi sa reia cursa vietii...asta pentru a exista un bilant! Viata este frumoasa si atunci cand ti se pare ca nu este...pentru ca este un act existential...chiar daca este marginita...este minunata cand stii s-o traiesti! 

Probabil toate intamplarile isi au rostul lor de curand am auzit un citat despre motivatie pe care nu il pot cita aici deoarece nu imi aduc aminte fiecare cuvant insa ideea era ca nu motivatia este cea care ne ajuta sa atingem anumite scopuri...sau cel putin nu ea ar trebui sa fie. Sa fii motivat e ca si cum ai spune unui copil mic : hai, papa tot ca sa iti dau o ciocolata.

In concluzie: daca nu motivatia ne ajuta sa ne incurajam ca o sa fie bine si o sa trecem peste? atunci cine sau ce???

AMBITIA!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu