marți, 5 iunie 2012

Despre mine...

01. Cand sunt acasa tot ce fac este sa ascult muzica la Pc, sa dorm, sa mananc si sa ma spal
02. Urasc TV-ul..in schimb ca sa adorm dau pe Disney Chanel!! Sunt sigura ca nu o sa visez urat! :))
03.Intr-o zi imi doresc sa reusesc sa schimb ceva in tara asta!!
04. Ii urasc pe toti cei care mananca pentru ca nu au ce face...ca urmare mi se intampla sa ma mai urasc si pe mine
05. Niciodata nu termin ceva desi incep cu entuziasm
06. Imi place sa citesc :X
07. Sunt dependenta de ciocolata, cafea, nessuri...
08. Imi cumpar multe bijuterii insa le port foarte rar doar pentru ca nu am chef sa aleg :))
09. Parul meu arata perfect doar 10 minute dupa ce am iesit din casa :D
10. Desi am multi blugi mai tot timpul port fuste ( chiar si iarna)
11. Obisnuiesc sa adorm doar pe partea dreapta...dar ma simt relaxata cand dorm pe burta.
12. Imi plac filmele de groaza desi ma inspaimanta teribil
13. Cand eram mica imi era frica de intuneric ( nu ca acum nu mi-ar fi la fel de frica)
14. Toti ma vor uri mai devreme sau mai tarziu pentru o faza pe care o fac.
15. Imi iubesc toti prietenii...( prietenii sunt cei mai importanti pentru mine )
16. Urasc sa ma trezesc de dimineata!
17. Consider ca dimineata este partea zilei in care eu nu pot face nimic!
18. Cu prietenii mi se pare normal sa ies doar dupa ora 4...eventual in jurul orei 6.
19. Atunci cand cineva vorbeste cu mine imediat dupa ce m-a trezit...vorbesc numai aberatii si nu-mi mai amintesc nimic mai tarziu.
20.Imi este frica de apa pentru ca nu stiu sa inot
21. Reusesc sa strang multi bani..asta pana incep sa-i cheltui(de obicei imediat cum am facut rost de ei)
22. Intotdeauna am crezut ca o sa mor la 20 ani..inca mai cred..
23. Imi place sa cunosc oameni noi
24. Imi place sa am programul ori foarte agitat..ori sa nu fac nimic!
25. Obisnuiesc sa adorm la ora 4-5 si sa ma trezesc la 11-12.
26. Am telefon mobil..dar atunci cand sunt acasa...se mai intampla sa uit de el
27. Daca imi place o melodie..o ascult intr-o saptamana de sute de ori...pana incepe sa ma enerveze
28. Mi s-a intampalt sa visez locuri si fapte...si in cateva zile sa ajung in acele locuri...
29. Obisnuesc sa stau foarte des pe invizibil
30. Primul meu sarut a fost cu un amic (el fiind si primul prieten)
31. La varsta de 17 ani am baut prima data alcool.
32. Ma inteleg mai bine cu baietii decat cu fetele.
33. Desi imi pasa de ceva...stiu sa ma port ca si cand mi-ar fi indiferent.
34. Imi place sa cred ca ma ghidez in viata dupa Audrey Hepburn
35. Urasc fetele care au faima...doar pentru cum arata!
36. Inca consider ca orice fata poate fi frumoasa daca are bani si stie sa-i investeasca bine in lookul lor.
37. Sunt foarte sociabila cu oamenii pe care nu-i cunosc.
38. Nu am obiecte preferate pe care sa le tin cu mine!!
39. Urasc politicienii nostri!!!
40. Urasc sportul!!!
41. Culoare preferata- mov
42. Imi este teama sa nu mor inecata sau ucisa...
43. Nu pot sa retin nume deloc...si uneori nici fetele oamenilor
44. Am considerat mereu ca am avut un an bun..unul rau...anul asta trebuie sa fie bun :D
45. Imi place sa ajut oamenii si sa-i vad fericiti!
46. Urasc generatia de azi care nu stie sa aprecieze adevaratele valori.
47. Uneori sunt o adevarata scorpie...
48. Imi este frica de batranete
49. Incerc sa fac tot felul de lucruri desi stiu ca nu ma descurc cu ele.
50. Iubesc cand plec singura sa ma plimb..si mereu gasesc o persoana cunoscuta cu care sa stau.
51. Cand fac un lucru..sunt foarte atenta la orice detaliu..sunt perfectionista..
52. Imi este frica de singuratate
53. Folosesc dermatograful cam des...
54. Iubesc sa fiu in locuri agitate cu oamni fericiti..
55. Uneori pot fi destul de naiva
56. Atunci cand in sufletul meu e furtuna incerc sa par fericita doar ca sa nu-i prost dispun pe cei din jur
57. Iubesc imbratisarile!
58. Imi plac orasele mari in care poti sa te pierzi in multime
59. Imi este dor de varsta de 16 ani.
60. Iubesc oamenii funny...avem mai multa nevoie de ei in lumea asta
61. M-am saturat sa vad oamnei care se ranesc reciproc
62. Desi stiam ca Mos Craciun nu exista..eu inca mai credeam in el..inca mai cred in el=este spiritul de a darui si de a primi din suflet cadouri :D
63. Ma incapatanez sa nu fac un lucru atunci cand cineva insista sa il fac
64. Imi doresc sa primesc cadouri doar pentru ca este marti, miercuri..cu un motiv oarecare..nu pt ca este ziua mea
65. Consider ca daca vrei ceva trebuie sa ceri...nu sa astepti sa se gandeasca cineva ca ai o nevoie.
66. Imi iubesc prietenii, dar mi se intampla sa urasc prietenii lor.
67. Imi place sa traiesc viata la maxim!
68. Ii urasc pe cei care se cred superiori si incerc sa-i fac sa nu se mai supraestimeze...si deasemenea incerc si pe cei care se cred inferiori sa-si dea seama de adevarata valoare a lor..
69. Imi plac snitelele.. :))
70. Am iubit copii mici, asta pana s-a nascut sormea :))
71. Imi place cafeaua!
72. Consider ca opusul iubirii e indiferenta!
73 .Pana in prezent era sa mor o data inecata si restul prostii...(soferi tampiti)
74. Imi iubesc parintii foarte mult desi lor nu le-o spun nicodata!
75. Mereu am obtinut ce mi-am dorit!
76. Vreau sa emigrez. ( Anglia, Irlanda, Scotia, Norvegia) una din ele- am timp sa ma hotarasc.
77. In prezent sunt tot ce-mi doream cand eram mica!
78. Sunt foarte complicata..
79. Rudele vor sa ma schimb pentru ca au o nepoata ciudata
80. Nu am rabdare
81. Daca la betie incearca cineva sa profite de mine...instantaneu ma trezesc :D
82. Urasc minciuna...si mai ales pupincuristii.
83. Mi-ar placea sa cunosc o persoana exact ca mine..
84. Imi place cand prietena mea cea mai buna este langa mine chiar daca am o stare de cacat in care imi doresc sa fiu singura, pana la urma alaturi de ea uit de toate!
85. Urasc momentul in care un amic se da la mine!
86. Nu imi vad viitorul alaturi de un barbat/sot ( PRIVARE DE LIBERTATE), Viitorul meu este alaturi de prietenii mei
87. Probabil intr-o zi nu o sa mai fiu deacord cu tot ce am scris mai sus
88. Am facut blogul cand eram emo
89.Deocamdata aveti doar 89 de  secrete despre mine...vedeti punctul 5 :)

Un comentariu: