sâmbătă, 30 iunie 2012

Nebunie!!!

Hy hy hy!!!! :X am revenit. Am stiut tot timpul ca viata mea e maxima si niciodata nu stiu ce o sa se intample cand ies din casa la o simpla plimbare....dar intr-o tabara!
Inainte sa plec vorbeam cu prietena mea si ii spuneam ca cel mai probabil o sa mor de plictiseala, ca o sa fiu cea mai mare si nu o sa am ce face. Dar de unde??? :)) 
Eu si harul meu...ce sa ii faci? Socializez! Imi place sa am multi prieteni, imi hranesc amorul propriu atunci cand stiu ca toata lumea ma place ( asta se datoreaza fobiei de singuratate ).
Am spus ca va las cateva ore, imi cer scuze...au trecut cateva zile. Macar am revenit. Nu mai sunt plina de entuziasm sa povestesc tot ce s-a intamplat in tabara.
Poate intr-o zi o sa rememorez totul, acum sunt o lenesa si nu am chef de nimic.

2 comentarii:

  1. Sa sti ca pare interesanta tabara, astept sa ne povestesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa povestesc (nu ca nu ai sti). Acum depinde si perspectiva din care e povestit totul ;))

    RăspundețiȘtergere