sâmbătă, 2 iunie 2012

Un final e un nou inceput!

Citatul asta....citatul care ma reprezinta! :)) 
Am terminat un capitol din viata mea si vreau sa incep altul. Mi-am atins scopul si m-am surprins pana si pe mine. Un mesaj lasat offline sau un sms face minuni :)) 
Unele prietene au spus ca sunt " masochista" doar ptrca imi asez singura cele mai mari obstacole in fata :))
Dar asa e cel mai bine ( sunt genul de persoana care nu crede pana nu vede)  adica ma lovesc cu capul de tocul usii in mod repetat pana ce nu mai am loc de cucui si ma trezesc la realitate.
Eiii...aici e partea interesanta :)) cand imi deschid ochii si vad ce greseli am facut nu le mai repet si nu ma mai uit inapoi.
In concluzie trec peste obstacole incet dar sigur. :>
Destul despre primul capitol vreau sa trec la urmatorul :> 
Ma bazez pe acest capitol si sper sa nu il incep cu stangul, ( nu de alta, da ar fi munca depusa in plus din partea mea) chiar daca nu o sa fie un inceput bun, o sa fie alte greseli din care o sa invat. Si uite asa dau eu nume experientei.

" Experienta nu are valoare etica. Ea este mai degraba numele pe care il dam greselilor noastre. Tot ceea ce demonstreaza este ca viitorul va fi la fel ca si trecutul si ca pacatul pe care l-am infaptuit prima data cu repulsie il vom repeta de mai multe ori, dar cu bucurie. "
                                                                                Portretul lui Dorian Gray- Oscar Wilde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu