joi, 29 martie 2012

Ma roade curiozitatea

Curiozitatea isi spune cuvantul.
Ma intreb daca o sa intre cineva pe acest blog, daca o sa ii placa ce vede, daca o sa il urmareasca, daca....?????
Poate o sa te gandesti la lucruri frumoase ( da, tu...cel care citeste asta acum ) sau din contra? :-?
Poate nu te gandesti la nimic...si ma intreb ce iti trece prin minte cand rasfoiesti arhiva si probabil nu intelegi unele postari...:-?
 Poate ma judeci...dar ce conteaza? Tu nu ma cunosti iar eu imi permit sa scriu ce vreau :)mai clar : IMI PERMIT SA ABEREZ!!!


"Nu stiu pentru cine scriu, dar stiu de ce scriu. Scriu ca sa ma justific. In ochii cui? Am spus-o deja, dar infrunt ridicolul de a mai spune-o o data: in ochii copilului care am fost." (Octavian Paler - Desertul pentru totdeauna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu