miercuri, 30 mai 2012

Vesti rele!! :))

Nu-s cu adevarat un cadavru :))
Luni am avut banchetul si totul a fost maxim!!!
4 ani de liceu, 4 ani de toceala, 4 ani de stres, 4 ani de conflicte, 4 ani de bucurii...4 ani...pentru o singura seara!
Inca nu imi vine sa cred ca s-a terminat. Ma simt ca si cum ar veni vacanta de vara dupa care un alt an de liceu. Trebuie sa ma trezesc nu o sa mai fie un alt an de liceu. S-a terminat!!!
Nu o sa mai fie nimic la fel :( 
In acesti 4 ani s-au intamplat o multime de lucruri: mi-am facut prieteni noi cu care sper ca o sa tin legatura in continuare, mi-am dat seama ca am multe calitati pe care unii le invidiaza, acum stiu ca pot face pe cineva sa sufere daca ma deranjeaza, stiu ca am sentimente :)) is ascunse undeva acolo, dar exista!!!
Liceul te schimba! ( bine, rau ) La sfarsit vezi drumul pe care l-ai parcurs. Stii cum e in filme cand cineva e pe punctul de a muri si inainte de asta isi vede intreaga viata ca si cum s-ar uita la un film? Eii cam asa e si cand termini liceul, doar ca aici vezi toate etapele parcurse de tine, toate schimbarile ( iar la mine sunt multe) 
De la fata care nu vroia sa iasa in evidenta insa se integra perfect in peisaj la rocherita tacanita, de la rocherita tacanita am sarit brusc la fata eleganta. Totul si-a pus amprenta asupra mea iar persoanele de langa mine m-au influentat, cum am mai spus ( bine, rau) nu conteaza. Pana la urma eu singura am facut toate alegerile.
Off, s-a terminat iar eu nici macar nu imi dau seama ca dupa vacanta nu ma mai intorc in liceu!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu