joi, 31 mai 2012

Capitolul Fredd Flinstone ( nume de cod)

Fredd Flinstone :))...este un capitol care face parte din viata mea iar curand am aflat ca acest baiat a facut-o lata in timp ce statea cu mine.
Mai exact o insela pe una in timp ce era cu mine.
Nu stiu daca acest lucru ma facut sa vad lucrurile altfel insa dintr-o alta perspectiva sigur sunt. Pana acum ii asociam doar calitati si nu acceptam sau nu vroiam sa ii insusesc vreun defect. Pentru mine el inca era baiatul perfect, baiatul atent, dragut, politicos...(cu toate defectele pe care prietenii i le gaseau pentru mine el era perfect). Eiii, acum treaba sta putin altfel :)) . Am aflat ca avea o relatie serioasa cu altcineva in aceeasi perioada in care eram impreuna, acest lucru a spulberat tot ce am gasit bun la el. Acum nu stiu ce simt, nu stiu ce am simtit in clipa aia.
Acum vreau sa vorbesc cu el...cumva :-? :)) si sa precizez subtil ca e un nesimtit. Dubios e faptul ca nu-mi pasa ce o sa creada daca ii trimit mesaj. Inainte as fi devenit paranoica, isterica...insa acum, acum chiar nu-mi pasa ce o sa creada. Sper ca zvonul sa fie adevarat, sa fi fost cu adevarat cu o alta fata, asta e lucrul rau de care aveam nevoie. E singurul defect care il poate transforma din mr. Perfectiune in JET!!!! =)))
Mda, cam asta este....o sa aflu curand cum a stat treaba :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu